HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

We are better change, 'cause our world is in trouble...

2012.01.21. 06:08 Eltévedt Kacsa

Az mondjuk érdekelne, hogy értékeled a helyzetet, mikor a barátnőd/barátod leül, elmondja hogy szarul érzi magát a kapcsolatban, nem boldog és szerinte nem illetek össze, de mindegy is, mert most szeretné ha nem lennétek együtt, te bömbölsz, aztán megbeszélitek hogy lehet, egyszer, talán még együtt lesztek, de nem most. Ő összeszedi a cuccait, azt mondja,a  többiért mé visszajön, a 'miért, minden cuccodat el akarod vini?' kérdésre pedig azt feleli, hogy nyilván, majd elmegy és nem keres téged, ha pedig felhívod, megmondja hogy köszöni jól van, sőt egyre jobban... És komolyan, csak azért mert nem hangzott el a SZAKÍTUNK szó, azt hiszed hogy ez egy szünet??
Na meg mondjuk arra is kiváncsi vagyok, melyik épeszű ember hívja fel a volt barátnőjének az anyját, hogy közölje vele, ő milyen szerelmes, és kétségbeesett.
Mert amikor betegemn fekszek otthon, repesek h az anyám felhív azzal, hogy most hívta az exem és miért csinálom ezt szegény fiúval? Imádom hogy az anyám imádja, de csak én éltem vele fél évig....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr26309637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása