HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Don't phunk with my heart

2012.01.27. 20:43 Eltévedt Kacsa

Azt hiszem azért abban megegyezhetünk, hogy olyan nincsen hogy barátság és szex, legalábbis hosszú távon nem. Mert a dugás előtt tudok vele két szót váltani mert több agya van mint egy kibaszott amőbának típusú haversághoz lehet szexet párosítani, de azért egy barátság talán ennél kicsit többől áll. Legalábbis nálam, álom-szigeten kicsit más az értelmezése a dolgoknak, de most hogy azon gondolkozom, inkább az érzelmek sivatagának oázisába teszem át a székhelyem, talán mindegy is. Állítólag ott van pálmafa meg kókusz de ember nem, így aztán probléma sem lehet belőle. 

Nyilván majd szebben fogom látni a helyzetet a pult mellett egy sörrel a kezemben, túla  vizsgákon, kisimulva a síeléstől. De amíg nem, addig lécci-lécci hadd robbanjak szét. A végén a macska fogja meginni a levét, mert a bátyámnak este hétkor jut eszébe ilyen olajos fosokat sütni, aminek a szagától is hánynom kell, ezért persze bevonultam a szobámba és becsuktam az ajtót, akkor nem jön be a szag, de ez a fasz benyitott hogy én mennyit kérek mondtam, ha még egyszer megkérdezi akkor még a fejébe is húzom a serpenyőt és inkább nem eszem de csukja be azt a kurva ajtót mert menten telehányom a billentyűüzetet, azóta persze érzem a szagot és émelygek, szóval szellőztetek, csak a szőrös be akar jutni, szóval kapar. Elképzelhető hogy lassan kidugok egy kés a lenti résen, hátha belefejel. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr846309631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása