HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

A szellem fejlődésének története

2012.03.26. 12:27 Eltévedt Kacsa

Tudod, nagy szerencséd, hogy a barátaim imádnak, és gyakorlatilag szurkolócsapatot alapítottak a párosunknak - mindeközben persze azt gondolják, hogy egy hülye vagy - mert ha nem így lenne, akkor nem csak csaponganék, mint most, hanem elhinném amit mondasz, sutba vágnám az elmúlt éveket, és nevetnék, hiszen tényleg nem jelent semmit. Így meg kételkedem, és néha nekik hiszek - meg magamnak, a jobbik felemnek - és arra gondolok, csak türelem kell, tudom az nekem nincs, de hátha most, most akad honnan meríteni, és akkor majd rájössz. Mint a mesékben, felébredsz egyszer és elkezded azt érezni, hogy hiányzom, hogy annyira szeretnél megölelni, mint én téged, szeretnéd ha csak a tiéd lennék, és lemondasz a szűkölésről, meg a félelemről, és hinni kezdesz és nem beszélsz többet butaságokat, hanem felhívsz és azt mondod, látni akarsz és engem, csak engem akarsz, így a csomagot ahogy van. Mert nem fair hogy annyi minden bajod lehetne velem, mert tudom milyen vagyok, néha hisztis, néha önző, néha érthetelen, és csapongó, és szétszórt, és mindenhonnan kések, és hullámzom, és hangulatember vagyok, és ha bal lábbal, akkor harapok, főleg abba, aki a legközelebb van, és elviccelem inkább néha, és szőnyeg alá söpröm, mert az könnyebb és akkor ki kell belőlem húzni, és rögeszméim vannak, és néha félek, néha kételkedem, azt se tudom ki vagyok, és kicsinek érzem magam, és akkor el kell velem hitetni hogy biztonságban vagyok, és ragaszkodom, néha túlságosan, és mindent akarok egyszerre, és semmi sem elég, mert mindig arra gondolok hogy mit lehetett volna jobban, és maximalista vagyok, és örök elégedetlen, és néha önbizalomhiányos, néha meg nagyképű, oktalanul bunkó... és sorolhatnám. De ezt a csomagot szereted, ezt mind-mind tudod kezelni, istenem, de könnyen tudod kezelni... szóval keresel valami mást és magyarázod. Hogy nem megy. Hát persze, maradjunk barátok. Mert az marhára menni fog.

Most akkor integetek, hogy vagy kinyitod a szemed, felébredsz és rájössz hogy direkt felszálltál egy tök ellenkező irányba menő vonatra, holott eddig marhára egy irányba tartottunk, és remekül megfértünk egymás mellett, néha egymással szemben, néha egymás ölében. De te most Északnak mész, én meg Délnek, és a legjobb az egészben, hogy erről fogalmad sincs, azt hiszed csak visszaültél a mellettem lévő székre, pedig nem. Szóval légyszi-légyszi nyisd ki a szemed és próbálj meg egy kicsit hinni. Ha magadban nem tudsz, akkor bennem, vagy bennünk. Mit bánom én.  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr336309613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása