HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Anything we did...

2008.01.05. 17:27 Eltévedt Kacsa

Régóta akartam enni egy kis chipset. Ma megtettem. Az életem máris boldogabb mint pár perccel ezelött. Salátát is akarok enni. Meg burgonyakrokettet. Azokat megvettem.  Attól majd holnap leszek boldog.
Szomorú adat. Elkezdődött az iskola és az életem legnagyobb öröme (persze a színjátszót kivéve) az evés.

Bevallom, szánom magam.

El is megyek itthonról. Valahogy minél kevesebbet vagyok itthon, annál kevésbé sajnálam az egyhangú és unalmas életem. Egyébként coxpontba megyek, amiről végre megtudtuk hogy kell mondani. Cökszpontnak. Igazából legalábbis, de akad aki cökikszpointnak, vagy kökszpontnak hívja. Lényegében mindegy. Ígyis-úgyis szar a hely neve.
De a lódara mennyire tetszik. Kár hogy a ZöldMacska nem LóDara lett. Fantáziadúsabb. Meg nehezebb lerajolni:D

csók a családnak,
Sora

UI: Ti is észrevettétek mennyire nem közöltem semmiféle információt ebben a bejegyzésben? Azt hiszem, ehhez tehetség kell.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr336309993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása