HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

"Jó az a csók így kéz a kézben"

2007.11.08. 20:53 Eltévedt Kacsa

Volt egy vicces törióránk. Ha csak annyit mondok, Robi felel, osztály hullámzik; vagy hogy üvegek, vécépapírgurigák, fóliadarabok, papírgalacsinok röpködnek a fejek felett. Persze meg is ebédeltünk óra alatt. Sőt mi több, sikerült egy jót játszanunk a Bluetoothunnkal. Hiába, a modern technika csodái.
S mindezt miért? (mert mi nem vagyunk ám egy deviáns társaság)
Mert kedvenc kistanárunk, akiről már olvashattatok, olyan remekjó dolgozatot iratott aminek az átlaga 2,3 lett. Pedig az osztály nagy része rommá tanulta magát. De nyilván mi vagyunk a hülyék és nem ő tökéletesen alkalmatlan a tanári posztra.

További híreim. Lassan beköltözöm GyerekHázba, annyit vagyok ott. De a mai alkalomnak legalább már látszatja is van, készülgetnek a plakátaim. Kettő kész van, holnapra maradt a harmadik és akkor juhó.

És nem hinném hogy bárki is hiányolna, de ha mégis:
Nem tudok nagyon gépnél lenni. Itthon se vagyok, ha mégis, Bátyó itt ül, ha nem, tanulok, vagy ha még az sem, egyszerűen nincs kedvem. Rettentő elfoglalt vagyok...

Csók a családnak,
Sora

Szólj hozzá!

Címkék: gyiök elitgimi

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr956310017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása