HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Csornatájéki népcsürdöng...

2007.10.06. 14:57 Eltévedt Kacsa

"Óvatosan nézz hátra, valaki figyel téged!"

Ezt jósolta nekem mára a szerencsesüti. Kedves tőle, nem?
S hogy is kezdődött a hétvége?:) Hát, be kell hogy valljam, régen kezdődött ennyire jól. Mert Gyiök, Próba, Zöldmacska.. És igen, Luca!
Annyira jó érzés volt tudni hogy olxyat tudok amit más nem. Aztán tizenegy körül felhívtam hogy hol van, de a többiek még nem értek le cicába, végül csak annyit hallottam hogy láátlak, látlak és belecsapta a fülembe a telefont. bara jobbra néz, balra néz és meglát egy gyorsan közlekedő pontot ami mögött különböző szines alkatrészek lobognak(úgy mint táska, haj, pulúver). Az emberek csak kicsit néztek hülyének, mikor visítva egymás nyakába ugrottunk, de úgy hogy elötte sprinteltünk. Nagyon jó volt. Aztán Gumimacinál aludtam, végre végre beszélgettünk egy csomót. A kettő között pedig cicában ültünk, énekeltünk, beszélgettünk, csodálkoztunk, kiöntöttünk pár dolgot.

Ma pedig bara szépen megy és Róóólandozik, Lucázik, négytől Margitszigeten aztán ki tudja hol a továbbiakban, talán cicában? A lényeg hogy igenigenigen...:)

Lálálálálálá-lálálá-lálálálálálá-
Parsley Sage, Rosemary and Thyme...tüdüdüdü, the true love of mine... Egész nap ezt énekelgettem és Igen, kaptam érte rendesen, többek között hajtépést is. De Fancsinak tetszett. Wihííí

Gyiökön meg a két új képviselőnek sikerült a következőkkel bemutakoznom:
Móni: Barbi jössz táborba?
én: Wíííííííí
Mondanom sem kell, masszív röhögés, és szokásos fejsimogatás közben meg dörmögés hogy nem várunk tőled mást, vagy valami hasonló. Kikérem magamnak!!

Csók a családnak,
Sora

UI: Mintha egy peppet összevissza lenne ez a bejegyzés:D

Szólj hozzá!

Címkék: gumimaci róóland viccesvagyok őrült

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr36310027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása