HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Szemesi éjszakák

2007.08.06. 20:11 Eltévedt Kacsa

Hát, nem bírom ki. Annyira nem vártam Szemestől sokat. Nem vártam hogy feleannyira is élvezni fogom mint Velencét. Hogy lesznek olyan jók az esték, a nappalok, a társaság, az idő. Nos, be kell hogy valljam, az időn kívül minden megütötte a mércét, ha nem túlszárnyalta. Olyan emberek voltak velem kedvesek akiktől a legkevésbé sem vártam volna. Annyi mindent kaptam, amire nem számítottam.... Szóval volt ám lelkizős része is a tábornak, de voltak jó esték is, amik nem a lelkizésről hanem más dolgokról szóltak. A kezdeti fennakadások után, szerintem igen jól sikerült a darabunk is, egy szereplőt leszámítva, akivel nem voltam elégedett, egyáltalán. Ez persze hogy jómagam voltam, de a többiek túlszárnyalták az elvárásaimat. Rossz volt hazajönnni, de legalább maradtam utolsó estén is.

Címszavakban, ami történt: Lett egy láthatatlan barátunk, Józsi. Harcoltunk énekkel. Józsiztunk az egész táborral. Tanultunk új éneket, új rappet. Aludtunk, ettünk mézet. Megtudtuk hogy Micimackó mézfüggő. Tartottunk lelkizős estét. Voltunk felháborodva. Fürödtünk a balatonban. El akartak minket adni, csak nem vagyunk alulfejlettek. Teve bazmeg teve. És igen, madarak baszod. Igen de nem. Róóland baszod róóland. Lett sok kicsi Róland, és igen, én betartottam amit igértem, beírtam IWIW-re a becenevek közé.

Most Pécsen vagyok Diákkonferencián. Szeretnék otthon lenni, a saját lakásunkban, a saját szobámban, az otthonhagyottakkal. Már most hiányoznak a táborosok. Sajnálom hogy nem lehetek ott Szigeten és ZöldMacskában sem holnap. Szeretnék veletek találkozni és kommunikálni... Hívjatok légyszi, nekem nincs pénz a kártyámon:( Amúgy Pécsen jó, a népek kedvesek, a szállás jó, a kaja finom, a Magyarok mind hülyék:) Mi vagyunk a leghangosabb asztal. Bár angolul még az 'oh yes' a 'no no' és a 'Ciao My name is bara'-n kívül nem nagyon kommunikáltam -túlságosan lefoglalt ugyanis a nem-elalvásra való koncentráció. Azthiszem majd még írok innen.

Csók a családnak, és a Szer-SzőrPentinnek...

Sora

UI: Pénteken Pesten leszek és délutánfele lesz szabadidőm amit még le lehet foglalni:) Persze csak telefonon;)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr496310065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása