HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Az utolsó szó jogán...

2007.03.14. 00:12 Eltévedt Kacsa

Voltam ma vásárolni a New Yorkerben. Megtaláltam álmaim kalapját. Sajnos túl nagy a fejem... A nagyság ára, hogy mikor végre betejesülhetne egy másfél éves álom, akkor ilyen apróság miatt szertefoszlik. Mert természetesen csak Egy méretben kapható az a szépség... Nem baj, nem adom fel. Aki tud valami helyet ahol emberi áron találnék sima fekete, esetleg piros kalapot, ami méretezve van...Hát annak igazán képes lennék hálát rebegni...

Ezen kívül találtam végre cipőt. Szintén NYer-ben. Édesanyám szerint "sikktelen" Szerintem: kurva jó tökéletes... Holnap visszamegyek és megveszem. Ha lesz a méretemben.

Nem mellesleg, végre tavasz van, így semmi akadálya nincs hogy eltegyem a gardrób mélyére a télikabátomat és jóízűen röhögjek a képébe, mondván hogy idén sem győztél le, ó téli depresszióm. Megint győzedelmeskedtem, kéz a kézben a paranoiámmal ami ezen a télen fejlődött ki bennem. Legalább sosem leszek egyedül mert P mindig velem lesz. Mindig szebbnek látom az életet amikor már egy szál pólóban, esetleg blézerrben/farmerkabátban/pulcsiban nekivághatok a világnak. Egészen üdítő érzés. Engem ez tölt fel a legjobban. Madarak? Pöhh.. Kabátnélküliség. Igen, így mulat egy magyar úr hölgy...

Csók a családnak,
Sora

UI: Az imént közölték velem hogy vasárnap tali van. Mondtam hogy ezúttal passzolok. A válasz: oké... Azt hittem, legalább egy kicsit sajnálkozni fog. Komolyan, tehetnétek úgy néha mintha zavarna ha nem vagyok valahol jelen. Csak hogy megnyugodjak hogy fontos tagja vagyok a társadalomnak/közösségnek...
UI2: Olvastam Gács blogját. 15-16 kommentje van. Szomorú hogy nekem meg 0. vagy 1... Vajon jelent valamit?

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr796310133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Metaflora 2007.03.14. 14:24:42

re-UI.: Velem nem is közölték. Mindegy, úgyse leszek az országban. re-UI2.: Aha, azt, hogy Gács nagyon népszerű, de ez sztem nem újdonság.

Elora 2007.03.14. 19:52:13

Persze, hogy Gácsnak sok kommentje van, mert annyira ritkán blogol, hogy összegyűlik. Minálunk meg eloszlik hússzorannyi bejegyzésre.. ^^ Egyébként meg ne csináljátok már.. Végre elhatároztam, hogy talán benézek talira, erre kiderül hogy akik hiányoznak, azok nem is jönnek? :S

Phoebe 2007.03.15. 17:41:48

Gondoltam, írok neked kommentet, ha már Meta jóvoltából ide is eljutottam a mai nap folyamán (az ő blogján láttam a linket, egyébként máskor is jártam már itt, talán írtam is - fene se emlékszik már arra, szenilis vagyok:P).
süti beállítások módosítása