HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Eseményekkel teli...

2007.01.30. 20:48 Eltévedt Kacsa

Szóval megállapítom hogy jó rég nem írtam. Nem mintha nem történt volna éppen elég dolog az utóbbi napokban ahhoz hogy megtöltsek vele egy 60 literes hordót. Nem nem...Lusta vagyok. Most már visszavonhatatlanul és végérvényesen. De úgy látszik a blog-író kedv mindenkinél hanyatlik. Zsófic blogjában is mintha ritkulnának a bejegyzések. No persze közel sem annyira mint az enyémben.
Vittem ma egyébként Zsóficnak egy cikket a My Chemical Romance-ről. Csak mert jól lehordták mindenféle utolsó alantas EMO-zenekarnak. Öröm volt figyelni ahogy megy benne fel a pumpa. A vége az lett hogy kitépte a képet, a cikket kidobta, azt meg elrakta. Hát ezért öröm volt fáradni. Pedig én gondoltam rá. Értékelendő gesztus. Szerintem,
Ma délután minden erőmmel azon voltam hogy elfoglaljam magam valamivel. Akármivel csak tanulni ne kelljen. Megtaláltam a kanapén az Anyám Nyakán c. csodálatos filmet. Úgyis meg akartam nézni, így hát beraktam. Mint ne mondjak, túl jó azért nem volt. Tiszta szerencse hogy nincsenek elvárásaim. Legalább nem csalódtam. A film fénypontja egyébként az volt amikor Metthew McConaughey-t láthattuk befeszített hassal, félig vizesen no és persze félmeztelenül. Ezért azthiszem már megérte megnézni, hiszen valljuk be őszintén igen-igen jó felsőteste van. Ettől függetlenül vagy ezzel együtt egy bájgúnár. Mindenesetre legalább eltöltöttem 1,5 órát a délutánomból a tökéletes semmittevéssel. Ezek után annyira szenvedtem hogy rendet raktam a szobábman, kb beágyaztam, martionon vizsgáztam. Mikor ezzel kész voltam még mindig semmi dolgom nem volt. Így hát házit írtam^^ Micsoda dolgok...
Szóval újabb tartalmas napot töltöttem el itthon.
Holnap kis osztályunk Matematika Határok nélkül próbafordulót ír. Alig várom. Biztosan sok izgalmat hoz majd ez az alkalom:) egyszerűen fenomenális lesz nézni ahogy a fiúk dolgoznak. Nálunk pedig majd biztosan előkerülnek a fodrásztémák. Ahogy az lenni szokott. Igéretes napnak nézek elébe.

Nah..most hogy ilyen hosszan elemeztem, mennyire unalmas napom volt(ahelyett hogy az elötte lévő, jóval izgalmasabb, tartalmasabb napokat elemeztem volna) be is fejezem a blogolást. Úgyse olvassa senki. És most jön az önsajnáltatós rész.
Azthiszem Emo-leszek és gilette pengével belekarcolom a kezembe hogy I hate myself. Csak mert ez tök divat. Az nem fontos hogy az embernek egyénisége legyen. Minek az? tiszta luxus. ellenben ha divatos vagy... ejj ejj...
Nah csók a Családnak!
UI: Ki ne maradjon hogy Imádlak Manóóóm...És gyógyulj meg!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr116310166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása