HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Free our mind...

2010.12.19. 01:10 Eltévedt Kacsa

Azt hiszem kicsit átfordulhatott az életem. Tegnap pont akkor értem haza munkából (fél öt) amikor egy hónappal ezelőtt még szombatonként felkeltem hogy munkába induljak.
Beteges vagy nem.

Mindenesetre nem sok olyan undorító dolog van mint amikor egy kb anyukám korabeli nő áll a ruhatárnál - láthatóan picsarészegen - a kollégájának valami, őt kerülgető rejtélyes kórról beszél, ami furcsa mód megtámadta őt, majd cirka 20 másodperccel később arra leszek figyelmes hogy a hölgy, aki még mindig ugyanott áll, a szája elé tartja a kis markát ahonnan kedélyesen csordogál kifele a hányás.
Nyami.

Most pedig vissza a jószágokhoz, amik mintegy 90%al növelték a szuicid hajlamaimat, jupijáé.

Csók a családnak

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr836309705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása