HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

No need for angercy

2010.04.06. 16:12 Eltévedt Kacsa

Ha az ember azért vesz elő egy gatyát a szekrényéből hogy kidobja, mert beletörődött hogy soha többé nem fog már beleférni és amikor azért úgy gondolja hogy búcsuzóul felpróbálja, mert hátha s aztán megtörténik a csoda ami még sosem, történetesen az, hogy nem csak belefér de még kényelmes is, ami igazán példa nélkül való, akkkor az jó.
Más kérdés hogy ha ez az ember elég pesszimista (igen) akkor arra gondol hogy biztos kitágult. De tágult vagy nem, öröm-boldogság.

Picsa-lét picsa-örömei.

Amúgymeg befejeztem az Iszonyt és jó volt, aztánmeg belekezdtem az iskolaahatáronba ami szintén jó. Azért az kedves hogy utolsó évre tartogatták a jó olvasmányokat. Persze megértem én, az Iszonyt ha két-három évvel ezelőtt olvasom, tuti hozzácsapom a falhoz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr196309734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása