HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Scared by the years...

2012.01.27. 19:11 Eltévedt Kacsa

Kurvára szeretném ha valaki meglepne egy csakoda repülőjeggyel, bármilyen lakatlan szigetre. Nem tudom mi ütött belém, talán csak az ilyen barátság extrákkal kapcsolatokból van elegem. Mert nem hiszem el, hogy ennyi érzelmileg sérült faszkalap van körülöttem. Talán én magam vagyok az, film után szabadon, hisz ezt is megkaptam már, hogy igazából én taszítom a hozzállásommal és kisugárzásommal a normális embereket.
Hát ha így, akkor meg legyen így, csak mondja meg valaki megint a pofámba, hátha elgondolkozom hogy talán igaz, aztán megmondom hogy baszódj meg, nem kellesz nekem mert ha kibaszott mazochista lennék, biztos smirglispapírral aplikálnám fel a testápolót, s mint hogy nem, nincs szükségem a te segítségedre se.

Szóval jelezném mindenkinek, ismét hogy az életem, az érzelmeim és a velem köttetett bárminemű kapcsolatok továbbra sem játszótérként és gyakorlópályaként szolgálnak. Ha azt hiszed hogy ez így van, akkor olyan messze jársz az igazságtól mint amilyen messze perceken belül tőlem fogsz, ha beléd rúgok egy akkorát, mint szeretnék.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr916309632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása