HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Ha mindenből elég, akkor adj még életjelet nekem...

2010.01.17. 13:30 Eltévedt Kacsa

Ha valami hat évig van és utána egyszercsak nem, akkor akármennyire is tudod hogy ez a legjobb megoldás és szükséged van erre, meg azt is tudhatod hogy már amúgy sem az igazi, akkor is millió és egy dolog jut eszedbe róla. És ha egy picit is érzelgős vagy akkor rájössz hogy az eszedbe jutott dolgok, még ha néha negatívak is, összességében azért mégiscsak rengeteg ideig az életed részei voltak. Mert végülis mégiscsak hat évről beszélünk ami esetemben életem egyharmadát jelzi. Nem sok minden van amit ennyi ideig csinál az ember. Úgyhogy a végén mégiscsak összeszorul a szíved.
Olyannyira hogy kedved lenne körbefutni a szobában világvégét kiáltva.
De nem teszed mert vess magadra.

Hát végül szakítottunk...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr996309769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása