HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Gyöngyhalász vagyok, sodródj velem....

2010.01.17. 13:11 Eltévedt Kacsa

Ha Morrissons akkor leginkább retró terem. Nekem meg ne mondja senki hogy ez nem jó. Már csak azért se mert de. Az.
Ja és túl vagyok a nyelvvizsgán. Ezt sikerült tegnap megünnepelni. Egy kis verekedés az éjszakai buszon (mi kimaradtunk belőle) és három körülre már itthon is voltam.
Nyelvvizsgáról meg csak annyit hogy ha nem lesz meg az írásbeli, megeszem a kalapom. Lehet hogy elkezdhetném sózni. Iszonyúan bízom benne hogy meglesz mert megfogadtam hogy ha nem sikerül, az az ominózus harmadik fülbevaló sose fog bekerülni a fülembe. Azt meg jobban sajnálnám mint amennyire az újravizsgázás idegesítene.

Most már igazán csak az érettségi van hátra. Hát az meg miaz?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr806309770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása