HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Minden föld bevetve, minden nő rendben...

2009.12.29. 21:57 Eltévedt Kacsa

Egyébként láttam egy komolyan elképesztően rossz filmet. Álom.net. Egész örömmel írnék róla egy kritikát ha egyrészt érne annyit az a film. Másrészt meg ha nem lenne ezer ennél értelmesebb és hasznosabb dolog amit csinálnom kéne.
Afelett azonban kifejezném komoly döbbenetemet hogy hogy voltak képesek egy ilyen szart beengedni az Azúrba? Felháborító. Sose tettem volna be oda a lábam ha tudom hogy ezek is voltak ott elöttem. Kicsit olyan ez mint ugyanabban az ágyban aludni amiben Hitler . Vagy abban, amiben a Rákosi szülők úgy döntöttek, eljött a családalapítás ideje.


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr836309775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása