HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Gyónás

2009.04.16. 20:40 Eltévedt Kacsa

Szeretem magamat úgy érezni mint egy cserbenhagyásos gázolás áldozata. Ilyenkor persze puffogom hogy megbízhatatlan és figyelmetlen és különbenis, meg úgy gondolom hogy mi úgyse vagyunk. Aztán néha megfogadom azt is hogy akkor én mostantól nem futok mert a szekér úgyis csak szemétkedni tud.
Mindeközben persze azzal is tisztában vagyok hogy egy héten belül rájövök hogy jajjdeédesaranyos, hogy imádom hogy hogy haragudni meg nem.

Egyszer tanulnám csak meg hogy de igen és talán akkor el is érnék valamit.

Emberek nélkül egyszerűbb az élet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr876309844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása