HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Minden, amit eddig nem láttunk meghalni...

2009.03.25. 20:31 Eltévedt Kacsa

Szerintem mostanában mindenkire rájött a nyavalyoghatnék, mert azt látom magam körül hogy mindenki hisztiket csap. Ki kicsiket, ki nagyokat hogy miért így van ez meg az. Persze aztán izibe rájöttem én is hogy hisztizek én a barátaimnak eleget.
Már aki meghallgatja.
Meg akinek van rám ideje.

Egyébként meg az a jó mostanság hogy először jutott eszembe komolyan a Nightmare Before Christmas zárószövegének egybizonyos részlete:

"And if you could turn that mighty clock back, to that long faithfull night would you do the whole thing all over again? Knowing what you know now, knewing what you knew than? " (Az idézet valószínüleg hibás)
A lényeg hogy nem vagyok mélyen meggyőződve hogy a válasz részemről "Wouldn't you?" lenne. Irigylem Jack-et hogy ő ilyen optimista.Talán ha újra megkérdeznék aztabizonyos dolgot, nem tenném fel a kezem.

Talán az úgy jobb lenne.
De legalábbis egyszerűbb.

De megeshetik hogy nem bírnám ki. És minden kezdődne elölről. Bárcsak okosabb lennék.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr766309852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása