HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

tavaszi szél vizet áraszt...

2009.03.09. 23:36 Eltévedt Kacsa

Az a jó királyrétben hogy nincs térerő viszont van minden más ami kellhet. Szórakozási alap, ellátmány, jó társaság, próba és minden mi szem s szájnak ingere. Mindeközben nem ér el senki.
Ez az igazi kikapcsolódás.

Ilyenkor aztán kiderül hogy lovak vagyunk, meg egyesek sünök. Mi mind a folyópatakmeder menti királyságban élünk. Foltos kutyerina és Muncsu az uralkodói pár, a kucsenyákok, habroncsok és pócok már évcsilliárdok óta együtt élnek barátságban. Muncsu, akinek a szeme se áll jól, a kisujjaink kapcsolatából jött létre és én hordtam ki de a Tominál töltötte a tinédzserkorát.
Mók, a majmom, egy angol úr (Sir Mók) és benne van a darabban. Mondhatni főszereplő.
Panni és Teri teljesen perverzek és folyton harisnyakötőt hordanak.
Fontos tudni hogy emlős -e ez. No és ejtsünk pár szót a pundibogarakról.
De volt még életveszélyes zuhanás, diszkó este, sétálgatós sötétes enyhén tapizós játék, gyilkosos mándy karakterrel, pöttyös panni felolvasás normálisan és félreértve, tömegnyomor az emeletes ágyon, mindenki egyszobában alvós este, ákos bácsi kávéja és forraltbora aminél talán nincs is finomabb. Egyesek kutyát szelidítettek, 'kijönazénházacskámba?' . Énekeltünk sokmindent. Meg dobálóztunk gubaccsal.
Előkerült csikiujj és gonosz ikertestvérei is. Persze répa úrról se feledkezzünk meg!
Na meg az se utolsó hogy volt kit cseszegetnem:)


Annyi hülyeség mint belőlünk, senkiből se folyt még és hiába hittem hogy nem, végül mégiscsak életem egyik legjobb táborát zártam. Sérülés, rokkantdiszkó és soksok próba ellenére. Nem csak a darab állt össze, a társaság is. Már most várom hogy egy hónap múlva újra lemenjünk és úgylegyen.

Szeretlek Királyrét! Szeretlek Róólandok!

Csók nektek
bara

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr596309855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása