HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

S a lemenő nap fényében...

2009.01.10. 17:28 Eltévedt Kacsa

Néha eljön az a pont, amikor azt hiszem emberekről hogy innen nem lehet lefele. Aztán általában kiderül hogy de. Igenis mindig van hova lefele. Ilyenkor picit elgondolkodom hogy miért is vagyok ilyen naiv. Meg hogy hova ez a fene nagy bizalom.
Végül sose fejtem meg és újra, meg újra beleesem a hibába.

Most se lesz ez másképp.

Azt viszont szeretném leszögezni hogy a kedvenc felfogási, illetve túlélési módszerem igenis működik.
Ismét alkalmazom hát.
A felfogás neve: csakazértis-csakazértse.
Lényege:
1. Csakazértis megteszem amiről te azt hiszed hogy nem jó ha én azt hiszem hogy jó. Illetve csakazértis kitartok amellett ami a fejemben a 'jórol' mint fogalomról él.
2. Csakazértse hagyom hogy elhitesd hogy nem megy. Csakazértse fogom feladni.

Mindenki tegye, amit jónak lát. Meg amit nem szégyell megtenni.
Én is.
Te is.
Mi is.
Ti is.

Csók a családnak,
Sora

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr826309882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása