HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Mindent megteszek hogy én legyek az első....

2008.12.18. 20:04 Eltévedt Kacsa

Nos, túllendültem egy újabb életéven (ha-ha nem árulom el hogy mennyi) nem érzékelek változást. Talán annyi hogy fáj a derekam de az vélhetően nem társítható ehhez a születésnapos dologhoz.
Lucmuc Zsófica, Mesztó és Beszter nagyon kis aranyosak voltak, még aznap amint lehetett azon nyomban felköszöntöttek. Kaptam szép övet amit régóta szerettem volna, úgyhogy szuper.
Meg voltam Szaharinomnál is. Szóval minden szuper.

Úgy néz ki, matekból is átmegyek. Jupijáééé.

Valahogy a holnapot még túlélem, aztán ájulás.
Terveim szerint a vasárnapot úgy ahogy van, végigalszom. Ki akar fogadni hogy biztosan közbejön valami?

Csók a családnak
Sora

UI: Közeledik a karácsony...:/

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr186309903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

I. 2008.12.18. 20:11:13

Én fogadok. Merthogy már megpróbáltam közbejönni, szóval biztos nyertes vagyok^^
süti beállítások módosítása