HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

2008.09.07. 13:18 Eltévedt Kacsa

Egy ideje már újraitthon, Rómáról most hírzárlat és nem azért mert rossz volt, csak mert ha feleleveníteném, rosszul érezném magam.
Az a jó hogy elkezdődött az iskola. Egyik barátnőm mondta ezzel kapcsolatban hogy "Így legalább van esélyem bepasizni, mert mindenki tudja hogy szopásban mester vagyok. Elvégre hétfőtöl péntekig ezt teszem" Persze, ha nem lenne ennyire vulgáris és közönséges, egyet is értenék vele, így csak leközöltem hogy ti is lássátok, hátha valkai szívrohamot kap.
Szeptembertől az élet megváltozik, vagy eltünik, még cska változott de tudom hogy arra késüzlnek hogy kiírtsák a magánéletem, ha már nekik nincs. Persze nem úgyvanaz, nem hagyom magam. Csendben viselem az izgalmakat. Mint például tanítás fél négyig, új francia tanár, akinél félő hogy megtanulok franciául, új biológia tanár, aki bár emberként szimpatikusabb, tanárként még nem lopta be magát a szívembe, októberben választások GYIÖK-téren, ki tudja mi lesz? Nagyjából ugyanakkor újra Kalandria előadás, aminek mindenki nagyjából annyira örül mint az iskolakezdésnek. Most, hó végén meg kampánynap lesz, mindigjó, remélem vicces lesz, ha már más nemis.
Egyelőre még keresem hogy mikormithogyan, meg hogy mikor mire van időm. Kéne dolgozni is, csak ne azt amit tavaly... Ugyhogy éppen munkakeresés, meg önbecsülés, mindeközben forróság. Remek.
Bátyám már főiskolán, énmeg kettesben idesanyámmal.

Az élet néha fura.

Csók a családnak,
Sora

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr236309925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása