HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Ott hever a szíved a sarokban...

2008.06.24. 21:19 Eltévedt Kacsa

Hihetetlen amúgy hogy már a második kopaszbarackot töröm szét úgy hogy a magját is kettétöröm, így aztán harapdálhatom körbe, tehát akkor minek törtem szét?
Fuhh de nehéz az élet.

Amúgy azóta megvolt az érettségi meg az Orfű is. Ezekről nem kivánok különösebb szavakat vesztegetni. Érettségire azért nem mert hadd felejtsem el miharabb. Orfűre meg azért nem, mert úgysem értenétek ha olyan szavakat sorakoztatnék fel mint pl. Csoki, nyikkhatár, szauna, májkrém, nettó tömeg 65g, bédé, bocikaa, mondtam hogy ne és persze az elmaradhatatlan 1,2,3: Dugunk?
Bár ettől függetlenül azért megtettem. Mindebből a lényeg hogy ollé!

Azóta itthon voltam két napot, ünnepeltük Áront, végignéztem az összes 4. évados House részt, kerestem munkát. Holnap megyek interjúre, a bizonyítványomért, Gyiökre, Asszonykám próbájára aztán Szacharinommal töltöm az időt.
Az élet szép, a madarak fociznak a térek a gyerekek meg csiripelnek a fákon. Ahogy én azt tanultam valakitől.

Csók a családtól,
Sora

UI: Ez elég kusza lett.
UI2: Az imént szétharaptam egy újabb barackmagot. Szerintem béna vagyok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr16309943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása