HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Mi kéne, ha volna?

2008.06.11. 21:28 Eltévedt Kacsa

Tiszta jó. Ahhoz képest hogy sírt a szám, az összes vizsgám jól sikerült. Persze történelemnél veszítettem egy pontot a tématartás kategóriában .(Csoda hogy csak egyet ugyanis az aktuális téma tartása mint nem szerepelt az agyamban vezérlő szempont. Ellenben a legyek meg bogarakű, na azok mennyit szerepeltek.fuhúú.) Mellékesen a biológia is jól sikerült, bár erre azért jóval kevesebb esély volt.
De hát mit tegyek ha Ennyire jó vagyok?

Holnap meg már énekelhetem hogy "Utolsó óra, utolsó nap, nem fog a kréta, nem fog az agy". Persze savanyú a szőlő mert az érettségi miatt még nincs igazán nyár-feelingem. Ha tanulni túl sokat nem is fogok rá, azért az a jó öreg mardosó érzés megmarad a zsigereim tájékán (és most nem az éhségre gondolok). Jelzi majd nekem hogy illene mégiscsak átnézegetni pár dolgot.
Szóval jövőre ágyő kémia, ágyő földrajz, ágyő osztályterem. Viszont köszönthetem helyette a művtörit alap- és faktos óraként is. No meg sanyargat tovább az elmaradhatatlan matek és kétségbeesésem egyre csak mélyül az elvárt ismeretekkel együtt.
Persze ez még jóóó messze van.

Addig még vár rám egy remek nyár. Amit már olyan régóta várok:)))

Csók a családnak,
Sora

UI: Szerintetek mennyi az esélye hogy valaki érettségi után kocsival elvisz a Népligethez?
UI2: Orfű egyszerűen csodálatos lesz!! Csakazértis. Nem zavar meg hogy kimaradok egy Múzeumok Éjszakájából és egy 4k!-s rendezvényből. Lelkesedésem töretlen!
UI3: Honnan fogok munkát szerezni??

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr56309950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása