HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

So far behind...

2008.01.31. 21:56 Eltévedt Kacsa

Titokban a 'fussunkmagassarkúban' versenyre edzettem ma. Azért csak titokban mert félek bevallani hogy ilyesmiket teszek szabadidőmben.
Az egészben az a jó hogy kétszer is futottam a buszhoz hogy elérjem mert ugyebár én ilyen türelmetlen fajta vagyok, várni rossz. A busz mindkétszer késett így jó öt percecskét vártam rá. Tetszett nagyon. Főleg mivel tuti hogy ha nem futok, még elhúz az orrom elött a szemét.
Megnyugtatok mindkenkit. A történetnek van slusszpoénja is. Mindkét buszon büdösbácsi volt. Így külön élvezet volt utazni, pláne azzal a biztos tudattal hogy ha nem futok, nem csak hogy nem fájna a kicsi bokám, de nem is fulladnék bele a pisiszagba.
Az élet apró örömei.

Viszont meg kell osszak népes olvasóközönségemmel egy fenomenális viccet.
-Kislányom ha tudom hogy ilyen hülye leszel, inkább lenyellek.

További érdekes számadat. A héten megejtett 4 TZ közül egyre se tanultam igazából. Jó vagyok, mi? Vagy inkább iszonyatosan lusta, hanyag és különben is. Mégiscsak egy elit gimnázium lenne...

Érdekelne hogy valaki infantilis lesz -e attól, hogy miközben barátosnője (konkrétan Liba) kisdolgát végzi, elbújik az 5 éves öccs szobájában bekuporodva az ágy végébe. Meg attól hogy meglepődik mikor egy fadobozból előugrik egy bohóc. (úgy mint: wíííí)
Mert szerintem például határozottan nem!

No Csók a családnak,
Sora

UI: Mitől vagyok ennyire éhes?? Te jó ég^^

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr206309978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adamita 2008.02.03. 18:17:22

Nemszoktam magassarkút viselni, de biztos kellemes benne futni. xD
süti beállítások módosítása