HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

"Szépen összegyűltünk egy kis kora délutáni öldöklésre"

2008.01.27. 17:24 Eltévedt Kacsa

Szélmalom - Mondd, meddig harcolsz még az óriásokkal, Don Quijote? A kilátástalan küzdelem mire való? Ez a kártya arra figyelmeztet, hogy engedd szabadon dolgozni életed szélmalmait, hogy neked őröljék a gabonát, és ne harcolj feleslegesen, kreált ellenségekkel. A szélmalomharc nem a te harcod!
Ma még a Harmóniakártya is pofátlan. Mélységesen felháborít a tény hogy (még) ő is itélkezni mer felettem. Szar ügy.

Sajnos, pláne hogy véletlenül telibe trafált. Azon gondolkodtam ma, (ilyen kellemes elfoglaltságok közt mint pl. porszívózás) hogy mi is a helyes, ha mindig azt teszem ami az adott pillanatban nekem mennyire jó és már-már pofátlanul tökéletes, ahogyan eddig illetve hát tavaly is tettem. Vagy választom azt az utat hogy átgondolom a dolgokat hogy mi hova vezet, mire jó és mi értelme. Nem a pillanatnyi boldogságot keresve hanem valami ennél tartósabbat. Ahogy azt idén meg is fogadtam. Sose gondoltam hogy a szilveszteri fogadalmaknak van értelme. Vagy azokat könnyebb betartani. Most kezdem érteni. Csak kell az alkalom ami változásért kiállt és ha változtatni akarsz, belekapaszkodsz. Hát megfogadtam én is hogy 2008-ban kicsit jobban kézbe veszem a dolgokat. Sok területen, ahol vagy mostanság elvesztettem az irányítást vagy soha nem is tartottam meg igazán. Hát mint sok fogadalom, ez is vesztére született meg. Az volt a sorsa hogy izibe megszegjem. Ha nem is szándékosan.

Talán még kicsike vagyok ahhoz hogy átgondoljam a dolgokat. Vagy talán csak ilyen vagyok. Mielött megszólalok se számolok el háromig és sűrűn rosszul is járok vele.
Vagy egy divatosabb megfogalmazással élve, egyszerűen kalandvágyó vagyok. Ilyen a természetem és ez ellen ne is próbáljak meg tenni mert úgysem mehet.

Más. Ma csak két órát töltöttem takartással, így külön jól esett amikor édesanyám bejött az ajtón majd közölte. 'Nah mi van, nem takarítottatok még ki?' Hát. Tulajdonképpen mi ez a királyi többes? Mert hogy ééén ügyesen kitakarítottam mindenhol. A felmosást meg bátyóra hagyom.
Ki szeretne fogadni hogy hány nap múlva csinálja meg?
Szerintem soha.

Fő a bizalom.

Csók a családnak,
Sora

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr976309980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása