HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Gyűlöllek hitvány féreg, gyűlöllek te rongy

2008.01.22. 15:20 Eltévedt Kacsa

Szombat este. Miközben társasoztunk, tettem egy igen könnyelmű kijelentést. Bevallom, már szégyellem magam miatta. Főleg mivel rögtön 3 nappal utána meg kell cáfolnom. Egyszerűen rádöbbentem ma az iskolában arra hogy lehetséges. El lehet jutni egy emberrel szemben a gyűlölet olyan magas fokára hogy legszivesebben bántanád. Úgy ténylegesen. Egyszerűen szeretnél neki fizikai fájdalmat okozni. De úgy tényleg.
Sok embert nem kedvelek. Sokan idegesítenek. Sok embert utálok. De hogy egy emberi lényt minden mozzanata, a megszólalásai, a lélegzetvételei, a puszta létezése miatt ennyire gyűlöljek...
Nos, erre eddig még nem volt példa.

Mellékes hír emellé hogy megkaptuk az éves lecseszést, amiért ismét a mi osztályunknak lett a lelgrosszabb az osztályátlaga az egész iskolában. (nevezetesen ez a katasztrofális osztályátlag 4,12) Valószílüleg a 2,5-ös Matematika és 3.5-ös Történelem átlagok nagyban beleszámítanak.
Én pedig büszke vagyok mert ezen két gyengepontunkból átlagon felüli teljesítményt értem el. Huhúú.
Az átlagom pedig asszem pont annyi amennyi az osztályátlag így én lehetnék a számtani közép, ha ilyeneket is akarnánk számolni.

Csók a családnak,
Sora

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr246309984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pető 2008.01.22. 17:52:03

kifejezetten érdekelne, ki vált ki belőled ilyen érzelmeket :)
süti beállítások módosítása