HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Míg mások keményen dolgoznak, mi boldogan éhezünk...

2008.01.13. 21:12 Eltévedt Kacsa

Tudom hogy írnom kéne. A péntekről, meg a szombatról. A szalagavatórol, meg az afterpartyról. Arról amit a mai nap csináltam meg még egy csomó fúúú de érdekes dologról. Ezúttal tényleg érdekes.
Viszont az agyi működésem olyan szinten lenullázódott hogy azon is csodálkozom hogy lélegzem. Lehet hogy a bélperisztartikám már leállt. Majd megtudom elöbb-utóbb.

Szalagavatórol annyit hogy mindegy hogy ki és mit csinált, mindenki aranyos volt. Tele volt bakikkal, többek között rosszul felolvasott nevek, elfelejtett szalagozás, és többszörös baki a zenében.
De jó volt a tánc, nem volt túlhúzva, vicces volt az osztálytánc. És mindenki nagyon kis ügyes volt meg szép meg minden. Legyen elég ennyi.
Afterparty meg... Hát volt. Jó volt. Fárasztó volt. Nem aludtam. Álmos vagyok. Fáj a talpam. Jelenleg ezek dolgoznak bennem.
Meg hogy van új Labellom. Velvet Rose. Apró örömök az életben, ha már más nem.

Csók a családnak,
Sora

UI: Romlik a színvonalam... Vajon mitől?

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr816309989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.Lethe. 2008.01.14. 16:32:49

nem kéne elinni a maradék agyadat is pl. :)

LittleSora 2008.01.14. 19:31:28

Fogalmam sincs miről beszélsz;)) csicsit
süti beállítások módosítása