HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Hull a pelyhes fehér hó(???) Jöjj el kedves Télapóóó

2007.12.05. 20:19 Eltévedt Kacsa

Ma és tegnap sok kedves SMS-t és hívást kaptam. Mindenki örömködött. Nekem névnapom van, csuhajja. De meg köllene ünnepelni. Nem volt szivem felvilágosítani a jónépet hogy lekéstek róla. Csupán 5 hónapot persze. Öt hónap? Mi az nekem. Elrepül mint a szél. Mindegy.
A jó szándék a fontos, nem a memória. Az nekem sincs. Bár ha jobban meggondolnám rájönnék, jószándékom sincsen. A fene vinné el...
Azért köszi. Tényleg.

Ma meg voltam Diákkonferencián. Jól megkonferenciáltunk minden kérdést. Szuper magyarázatok születtek. Megmondtuk a frankót mindenkinek.
Megjegyzem, tényleg jó volt, azt leszámítva hogy mikor a szekciónk végén a Zoli megkérdezte, ki számolna be a szekció munkájáról, sikerült engem választania. pediog ügyesen sunyítok,  azthiszem. Ellenben mellettem a lány, lelkesen csápolt, lehetőleg két kézzel, a szemem azóta is féltem, hogy majd ő, majd ő. Boldogan adtam volna át a stafétabotot, egy nagylelkű mosollyal, széles gesztussál és laza megszólalással 'Hagyjuk érvényesülni a lelkes fiatalságot' mikor Zoli rám mutatott, kedvesen mosolygott és közölte: 'Majd a Németh László 12-es lány' Kicsit kigúvadhattak a szemeim, mert izibe' módosított. Tizenegyre. Végül megszántam és elárultam hogy tíz. Amíg ő összeszedte az állát, én elmentem elvégezni kisdolgomat.
A beszámolóm alatt a Móni-Lackó páros feltünően örült, bólogatott és ezer fejjel helyeselt. Meg más tanárokon is láttam. Mikor leültem (mondanom sem kell, vastaps közepette) a Zoli oldalra nézett és büszke mosollyal 'jó voltot' tátogott nekem.
Ismét öregbítettem zseniális iskolám hírnevén.

Utána besasszéztunk gyerekházba. Ahol különböző...érdekességekkel voltunk elfoglalva. Azért annyit (még) nektek is elárulok: bátornak lettem kikiáltva.

Csók a családnak,
Sora

UI: Jobb, ha mindenki résen lesz. Tisztítsátok ki a cipőket, elő a virgácsokkal! Közeledik a Mikulás!
Hohohohooo
UI2: Meg kell szakítanom a hagyományom. Eltüntek a mikulássapkáim! Szőrén-szálán!!!

Szólj hozzá!

Címkék: gyiök őrültködés elitgimi

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr226310006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása