HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

2007.12.03. 19:52 Eltévedt Kacsa

Kétpofára habzsolom az életet. A földrajz, a történelem és a francia könyvem egyszerre van elöttem. Váltogatva tanulom. Miért van az az érzésem hogy bár az egész estémet azzal töltöm hogy szenvedek a könyvek fölött és masszívan próbálok olyan dolgokat tömni csöpp agyamba, mint  Jagelló-kor, ciklonok és anticiklonok, jövőidő, (amiknek egyébként semmi keresnivalójuk nincs abban amúgy is túlzsúfult helyben) az egész eredménye három jól kihegyezett karó lesz??
Kezdek egész komolyan kétségbe esni. Woááááááááá.
Ilyen hangokat hallatok nagy kétségbeesésemben.

Ma egyébként túlestünk ezen a Civitas versenyes dolgon. Kétlem hogy bármi eredménye lesz, olyan szempontból legalábbis biztos eredménytelen hogy továbbjussunk. Ellenben volt másfél órám, ami igencsak vicces volt.
Persze menet közben felmerült bennem a kérdés: Miért van az hogy a mi csapatunk az egyetlen aki hangosan röhög?
Sebaj, azért bizonyítottuk humorunkat. Amikor Sólyom László és egy másik illető között kellett hasonlóságokat írni(utólag kideürlt, ő tényleg az Alkotmánybíróság elnöke) akikről egy.egy kép volt a lapon, akkor harmadiknak beírtuk: mindkettőjükön öltöny van.
Hát, azt köszi.
Azon azért egy pillanatra elgondolkodtunk kit írjunk a 'felkészítő tanár' rublikába. Versenyben volt a 'senki' illetve az általam javasolt 'az élet'.
Sebaj, sebaj. Az akadályok nem tántorítanak vissza. Az élet napfényes oldalát nézem.
Előre Civisek!

Csók a családnak,
Sora

UI: Voltunk ma a krumplizóban, Fannával és Tomival. Mondhatom, remek volt. Máskor is mégmég!  

Szólj hozzá!

Címkék: tanulás róólandok

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr746310007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása