HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

How about this one? Nothing else matters...

2007.10.21. 22:15 Eltévedt Kacsa

A csillagok új szerelmet, vagy életre szóló barátot sodornak az utadba.
Mondja a szerencsesüti. Azt szeretem benne hogy ez, az elmúlt két hét alatt, legalább harmadszor jön ki nekem. Ez több mindent is jelenthet. Az egyik eshetőség hogy annyi új barátságot hoz utamba hogy nem győzöm majd számolni. (igen, most van az a rész mikor kacagok) a másik hogy annyi szerelmet hogy nem győzöm majd idővel. Ez esetben végleg kiderülne hogy monogám fajta vagyok -e, avagy nem. A harmadik pedig hogy csak egy életre szóló barátságról/ szerelemről van szó, csak lassan sodródik.

Tegnap egyébként a csodálatos szombati tanításról hazaérve, aktívan unatkoztam néhány órát. Ennek az eredménye végül egy mocsár fantázianévre keresztelt süti lett. Ami némileg muffinhoz, némileg kekszhez hasonlít, de valójában semmihez, tekintve hogy minden más létező sütifajtához képest összehasonlíthatatlanul jobb. Vitának helye nincs. Éljenek a mocsarak!
Aztán volt Cynthibuli. Ami hát jó volt. Vagyis hát én speciel nagyrészt jól éreztem magam. Még bizonyos kellemetlen események lefolyása közben is sikerült megőriznem remekbe szabott humorom és ontanom magamból azokat a bizonyos csodálatos vicceimet. Tudom hogy mindenki értékelte.
Szóval Róóland baszod...

Sikerült reggelfele egy új becenevet is kapnom, ez pedig a 'Bobsi'. Van még nekünk egy 'Sibellánk' és mi együtt vagyunk a 'Bobsibellák'. Így elolvasva ez nem tünik viccesnek.
Szánom magam.

Enynit erről. Ma egyébként szívmelengető dolog történt velem. Voltak emberek akik pusztán miattam elcaplattak Újpestre a világ másik végéből. Köszi:)

Csók a családnak,
Sora

UI: Lesz ez még így se és HetiHetes majdnem egy időben. Micsoda dilemma!

Szólj hozzá!

Címkék: szerencsesüti róóland konyhaművészet

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr646310020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása