HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

You look into my eyes...

2007.10.17. 19:33 Eltévedt Kacsa

Gumiszag és kókuszillat kellemes elegye keveredik a szobámban. Jó ide "hazatérni". Ahol az ember mindig nyugalmat talál. Családjától pedig szeretetet támogatást és önbizalmat kap. A plafon meg egy peppet megrepedt de majd rendbehozom valahogy.

Egyébként szombaton, azért kelek fel hajnalok hajnalán(esetleg énekelhetném majd hogy kiugrom az ágyból a tanár úr már vár reám) hogy beüljek egy darab biológia, egy darab matematika órára. Nem mintha lebecsülném ezeket, csak hát uram! Amúgy vna még másik három órám. Egy megemlékezés, amit láttam már eddig 9-szer, sose mutattak még újat. Egy rajz, illetve egy tesi. Valljuk be, egyik sem tekinthető túlzottan sok értelmet átvivő és hasznos tantárgynak.
Utána pedig megejtek egy osztálytalálkozót.

Ezt a hetet meg csak túl akarom élni. Szerény kérésnek tünik, de valójában túlzottan elbizakodott, pökhendi és nagyratörő terv. Tegnap például csak 4 TZ-t írtam. Az élet meg szép, tudom.

Csók a családnak,
Sora

UI: A szerencsesüti szerint, ha nyitott szemmel járok, ma megláthatom azt az embert akihez hozzákötöm majd az életem... Még nem jött velem szembe. A süti viszont befelyezthetné a célozgatást.
I'm fine!

Szólj hozzá!

Címkék: haldoklás szerencsesüti elitgimi

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr356310023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása