HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Állítsátok meg a világot, ki akarok szállni!

2007.10.08. 23:48 Eltévedt Kacsa

Fél ötkor jöttem ki az iskola kapuján. Vagyis akkor végeztem, meg még mire kivánszorogtam, jesszus. Miért kell nekem fogyatékos kilencedikesekkel különangolozni?? Könyörgöm! Az iskola színvonala romlik, én sírok és sűrűn köpködök felfele meg alá is állok.
De legalább üres volt a lakás. Igen, igen. Most tényleg örültem neki, mert egyszerűen emberundorom van ma. Mindneki idgesít. Igen, te is!

A szerencsesüti szerint ma sportoljak. Kosaraztam. Most meg iszom egy kakaót, mindennek örömére.

Csütörtököt akarok. De kiegyezek szerda 3 órában is...

Csók a családnak,
Sora

UI: áááááááááá!!

Szólj hozzá!

Címkék: anyázás szivárvány haldoklás Élet

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr986310026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása