HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Duplán hulla

2007.09.28. 22:46 Eltévedt Kacsa

Nagylevegő, sóhajtás, kilégzés-belégzés, kilégzés-belégzés. Gyakorlatok a nyugalomra és egyenletes levegővételre. Hogyn is ábrázolhatnám a mai napomat? Ha ez a napom egy festmény lenne, azt hiszem a következő képpen kéne elkészíteni:
-Fogj egy naaagy vászont. Akaszd fel. Egy bevásárlókocsiba pakolj egy csomó lufit amit megtöltesz festékkel(fontos! vékony lufit!) majd a kacsóiddal markolj meg párat és vágd hozzá a vászonhoz. Folytasd el addig amíg a világ összes hexadecimális kóddal leírható szine nem szerepel a vászonon. Elkészültél? Szemléld meg a művet.

Ma volt egyébként az Országos Diák Parlament XIII. kerületi szekciója, amin én, személy szerint mint szervező vettem részt. Vagyis, tarottam egy gondolatébresztő, vitaindító beszédet, illetve jegyzősködtem a IV-es témánál.
Igazából már ez fárasztó volt. De jött a nap másik fele. Gyerekház, Zsuzsó(alias Libus), nő és próba. Nem csak úúúgy próba, főpróba.
Jelenleg azt érzem hogy ha kinyitnád a Magyar Értelmező Kéziszótárt és fellapoznád a H betűnél a hullát, na ott találnál egy meghatározást. Majd lapozd fel a 'Kicsavart Rongy' illetve az 'átmosott szar' oldalát. A három definíciót szerkezd egybe és megkapsz engem.

Most pedig megyek, mert holnap reggel tíztől próba. Aztán előadás. Aztán ünneplünk. Igen, fárasztó lesz, igen újra halott állapotba kerül, igen várom, igen kivánhatsz nekem sok szerencsét, avagy egy kalappal.

Csók a családnak,
Sora

UI: Hol van a tűz? Mintha nem a régi volnál...

Szólj hozzá!

Címkék: sültkrumpli róóland

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr246310033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása