HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Véleményem szubjektív...

2007.09.17. 23:00 Eltévedt Kacsa

Kezdek rájönni hogy az iskolában, vagy legalábbis a mi iskolánkban, az olyasmi hogy 'saját vélemény' nem nyom sokat a latban. sőt, mondhatni egészen felesleges. Ha pedig teljesen őszinte akarok lenni, még tovább megyek. Hátrány. Mert hiába hiszik ebben az iskolában, hogy ők (idézem) "a jövő értelmiségi nemzedékét nevelik". Ha az a bizonyos nemzedék nem gondolkodik, mert ezt szokja meg, akkor annyit ért mint halottnak a csók. Márpedig a jelek szerint nem az kap jó jegyet, (vagyis a későbbiekben esélyt a továbbtanulásra) elismerést, aki egyedül, magában gondolkodik és azt, amire jutott, az egyéni véleményét el is tudja mondani. Hanem az, aki lapít órán mint szar a fűben, otthon bemagolja amit leírtunk és a tanár, tudósemberke véleményét szajkózza tovább.
Talán a továbbiakban nekem is kevesebb hangsúlyt kéne fektetnem a saját gondolataimra, viszont többet az ész nélküli seggelésnek.
Anci szerint az életben sem mész semmire a véleményeddel.

Azért valljuk be, már maga a tény is megnyugtató. Agy nélkül is lehet élni. Ezek szerint tényleg. Viccen kívül.

Holnap hetedik órában pedig önkínzást vállaltam be. Mazochista énem előtört. Meglátjuk mi lesz. Talán élvezem is. Akkor lennék istenigazából mazochista.

Csók a családnak,
Sora

1 komment

Címkék: mazochizmus életnagykérdései elitgimi

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr646310039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.Lethe. 2007.09.18. 12:52:22

minden bizonnyal igaza van anyukádnak, erre már többször is rádöbbentünk. de engem is mindig meglep. azt hiszem kis naivak vagyunk még..:P
süti beállítások módosítása