HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Vackor a piszén pisze kölyökmackó

2007.09.16. 22:15 Eltévedt Kacsa

A macskák buta, kegyetlen, undorító, bosszúálló kis dögök. Aki mást mond, még nem élt együtt velük. De legalább a normálisabbak hízelkednek és úgy tesznek mintha a kajás tál megtöltésén kívül másra is jó volnál. A miénk nem. Ott tesz keresztbe ahol tud, nem hízelkedik és nem is tudom miért tartjuk. Gyanítom hogy gyári hibás. Esetleg visszavihetnénk. Mennyi garancia jár rájuk?
(Megjegyzem állítólag azért mradhat mert nagyon hasonlít rám... Ezt még tagadom)

A másik tévhit hogy a hétfő a legrosszabb. Cáfolnám! A vasárnap este nagyságrendekkel alulmúlja. Már-már megközelíteni látszik a bánászbéka valagát. (káromkodtam.nini)

Még valami. Bizonytalanság? Halál reád. Majd én kivégezlek. Aztán ha meghaltál, életem megkeserítője, akkor víg tort ülök tetemed felett. Mindeközben pedig teli pofával vigyorgok majd. Jelenleg még nincs erőm ehhez a véreskezű-kivégzős dologhoz, ahhoz még fel kéne javítani az ébrenlét-alvás egyenlőséget az életemben és utána nekikezdek.
Évek kérdése az egész.

Csók a családnak,
Sora

UI: hömpf

Szólj hozzá!

Címkék: macskaélet életnagykérdései

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr636310040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása