HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

The Liquid Connections - Bridge over the Danube

2007.08.12. 17:50 Eltévedt Kacsa

Mostanában sokat filozofálok az elvárásokról. Hogy kitől, mitől mit lehetsz, szabad elvárni. Nálam ez biztosan egy túlságosan fontos dolog. Hogy el tudjak várni dolgokat. Vagy ha nem várhatok el semmit, akkor legalább azt tudjam. No mindegy. Ezzel kapcsolatban is vannak kedves tanulságaim a héten. Sok embert megszerettem, párat megismertem, volt akiben csalódtam. Volt akiben pozitíven, volt akiben negatívan. Voltam Pécsen, egy hetet. Voltunk extrém parkban, strandolni, Óbányán, Pesten, Mecseknádasdon, olvasótáborban,  néztünk filmet, ettünk jókat, röhögtünk sokat, szivattunk másokat, fényképeztünk, kóstoltunk, játszottunk és mulattunk. Voltak holtpontjai a hétnek, volt amikor azt kivántam, bárcsak otthon lennék, de összességében nagyon jól sikerült. Köszönhető ez elsősorban a Magyaroknak(óriási tapsvihar és hujjongás Nekünk) a Horvátoknak(:P), Szlovákoknak, Szerbeknek, Osztrákoknak, Románoknak, és nem túl, de azért egy icipicit a Németeknek is.  Summázva a hetet, igazából örülök hogy elmentem, akkor is, ha a többiek szerint antiszociálisak gyunk. A végére mégiscsak összegyűlt pár üzenet a hátamra.(gy.k. Utsó este játszottunk olyat hogy mindenki hátán lap, és lehet rá üzengetni)
Én többek között a következőket kaptam:(De csak azért ilyen keveset mert antiszociális vagyok)
-Vigyázz magadra kislány, találkozunk a háznál! (Emőke, Romania)
-You are very nice girl:) (Peter, Slovakia)
-many greetings from serbia (Strahinja, Serbia)
-Remélem a végén te is belejöttél, mert én igen... (Cristie, Romania)
-Very nice girl =)
-You have good friends and you are very nice (Isa, Germany)
-Pretty nice girl, but talks not really much. Maybe tonight! =) (Johannes, Austria)
-I didn't get to know you to well, but the first impression was moe than nice. Good Going (SY, Germany)
-I don't know you very vell, but you have a cool style:)
-Nice Hungarien person, really cute :) (Ves, Croatia)

És még sorolhatnám. De nem sorolom. Mindegy, ez történt. Holnap délután meg megyek/megyünk le Agrdra. De Cynthi bulira jövök vissza, ha törik, ha szakad. Hívjatok Pls!.

Csók a családnak,
Sora

UI: Kinnt voltam az elöbb és benéztem a hűtőbe. Mi volt ott?? Hát Dopeman és a haverok tolták a dominót. Elképesztő hogy mindehol ottvannak.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr276310064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.Lethe. 2007.08.12. 19:30:41

szerintünk is szép vagy meg okos meg szerény és minden mi szem-szájnak ingere.
süti beállítások módosítása