HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Mit nekünk Babilon, a pokróc az pokróc

2007.07.22. 21:33 Eltévedt Kacsa

Egy héten keresztül gyüjtöttem az infókat, eseményeket, érdekességeket és pletykákat hogy hazaérve Velencéről, egy frappánsan megfogalmazott kis bejegyzésbe sűríthessem az egészet. Azt hiszem természetszerű hogy mindent elfelejtettem.
Persze-persze itt vannak az emlékek. Kicsit kesze-kuszán. Még nem világos mi, melyik napon történt, meg hogy miért. De azért emlékszem a Gyiök-bemutatkozó estre. Mi más lettem volna mint buta? Emlékszem a vakura, az esti nemalvásokra, dopemanre és a haverokra ahogy tolták a dominót, kedvenc táborvezetőnkre aki számtalan dolog miatt üvöltötta le felváltva a mi- vagy a Laci fejét. Volt sírós, volt nevetős, szomorkás és depizgetős, társasági, nevetős, lubickolós, lángosozós, jégkásázós, pénzkunyerálós.
Tönkrement a levitt 5 pár cipőmböl három, ami nem is rossz arány. Több ruhával és cuccal jöttem haza mint amennyivel eljöttem. (És átellenőriztem mindent, Buksin kívül minden az enyém). Aludtam egyedül és nem egyedül. Volt szívküldi, ugráltam papírért, sorversenyeztem, irányítgattam a cuki picurkákat, kaptam cukipuszit, aludtam is időnként, hol egyedül hol meg nem. Lett egy férjem meg egy lányom, meg egy mostohalányom. Van két virslim és még a Nikiét is bekapom.
Rájöttem hogy olyan nincs hogy én bemegyek a vízbe és nem vizezem be a hajam, mert biztos akad majd olyan ember, aki úgy gondolja hogy mókás engemet bedönteni a vízbe.
Több mint négymillió forinttal tartozom a GyermekHáznak a kedvenc pólóm miatt. Plusz ehhez még adjuk hozzá a tábor alatt kimondott káromkodásokat. Majd egyszer kifizetem nekik. Amikor gazdag leszek.
Bókoltak nekem. Sokat, szépeket. Bár azt is megkaptam hogy buta vagyok és szerencsétlen de legalább szép. Meg azt is hogy hasonlítok Eva Longoriára, csak jobbak a formáim:P De nagyrészt tényleg szépeket mondtak. Vagy mi. Ésésésés..

Nem tudom mit írhatnék még. Bábeli nyelvzavar volt, mutogattunk, no nem csúnyákat, csak kedvesen. A csoport táncolt Backstreet Boys-ra meg ilyen finomságok. De akármit is írnék, ti úgysem értettek belőle túl sokat. Szóval szóljon ez a bejegyzés azoknak akik ott voltak.

Csók a családnak,
Sora

UI: Új szerelmem is van. Szépséghiba: 13 éves:( Nem vagyok se pedofil se türelmetlen. Sajnos. Szóval most azt várom hogy egy hónap alatt 3 évet öregedjen.
UI2: Zene a bejegyzéshez: Élvezzétek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr266310072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása