HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Petricsésze

2007.06.29. 09:57 Eltévedt Kacsa

Megküzdöttem ma a müzliszacskóval. Bár fel nem foghatom hogy egy reggelire(!) való műzlinek miért is csinálják acélból a tartókáját, de majd egy nagy okos egyszer megmagyarázza. Felveszem a hihetetlenül értelmetlen és egyben megválaszolhatatlan kérdéseim közé. Rögtön a "Miért volt caesarnak kék tógája" után. Kár hogy nem hiszek Istenben, pedig ő biztos válaszolna nekem. Felvágtam végülis az acél-zacskó tetjét. Közben kiaszakadt az oldala. Szóval végülis ki is tudtam volna nyitni. Viszon tkiszóródott, bele a billentyűüzetbe. Finom meglepetések estére. Asszem most fifty-fifty van köztünk. De azért bosszúálló kis dög, az biztos.
Egyébként azért írok ilyen tökéletesen érdektelen baromságról, mert elhagytam az agyam. Vagy ZP-ben van, vagy munkahelyemen vagy valahol félúton a kettő között de hogy nem bennem tartózkodik, az is biztos. Mindegy, agy nélkül is lehet élni, amint az ugyebár megtudtuk:)

Megyek, megnézek egy DR. HOUSE részt, ahhoz nem kell agy. Az oltásokat talán anélkül is megértem.

Csók a családnak,
Sora

UI: észrevettétek hogy így, hajnalok hajnalán ébren vagyok?? Meglepő és mulatságos. De már megint kicsapta az ablakomat a szél. Hatásos ébresztő. A káromkodás annyira lefoglal utána hogy nincs agykapacitásom mellette az alvással foglalkozni. Pláne hogy a macska is bagzik. Miért érzem hogy el vagyok átkozva? A következő az elsz hogy a kockás has helyett nagy sárga, fekete közepű kelések keletkeznek rajtam. A végén meg elfolyok a lefolyóba mint valami megolvadt trutyi.
Hmm. Szép kilátások. Én meg beteges. Kösz
UI2: Minden kedves és nem annyira kedves de az összes szeretett Péter ismerősömnek boldog névnapot. Már csak azért is mert életem hemzseg a Péterektől:) Szóval virtuális fülhuzogatás program indul.

UI3:Felhívtuk a Csengééket. A Szabó tényleg ott van. Huhuúúú:P

UI4: Tényleg megyek House-t nézni:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr926310082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása