HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Régen várnak ránk, az örökre szépek...

2007.05.13. 23:50 Eltévedt Kacsa

Már pár emberke jelezte felém hogy mostanság nem írok blogot. Tényleg nem. Mert ismét elérkeztem abba a fázisba, mikor vagy unalmas, vagy magán blogolnivalóm lenne. Az unalmast miattatok, a magánt meg hát magam miatt nem blogolom. Most mégis kisajtolok magamból egy bejegyzést. Méghozzá Ementáli. Tudod honnan ismered meg az ementálit. Lukas...

Szóval. Szombaton kiderült hogy nagy valószinüséggel milyen szerepem lesz. Sajnos a következő darabban nem lesz főgonosz , így azt nem tudták rámosztani. Egyetlen egy cinikus hülye barom van benne. De azt sajnos muszáj fiúnak játszani. Már előre féltékeny vagyok! A szereposztásba egyébként a társulat (vagy mi) is beleszólhatott, mégpedig szavazásos alapon. Drága barátaim, életem értelmei, egyetlen Lámpijaim...Egyértelműen megszavaztak nekem egy kiélt kurva örömlány szerepet. Örülök, hogy az embereknek rám tekintve az jut eszébe hogy szemét, és ribanc rosszéletű... Szép és értékes jövőképet vetít elém.

A bátyám meg egy pöcs. Időnként. És még a nőkre mondják azt, hogy hisztisek... Próbáljon csak meg valaki együttélni vele. Olyanokat levág időnként hogy én csak nézek. Mint egy durcás ovis, egy elkényeztetett 17 éves libával keresztezve. Elképesztő. Ilyenkor nagyon, nagyon ütnivaló. Sajna sajna, nem szabad. Már csak azért sem mert nem érem fel. Maximum sámlival.
Nem baj. Picinek lenni mégiscsak jobb mint megpofozni.

Ma, teniszt néztem. Nem lévén jobb dolgom. Érdekes módon, amíg játszottam, sose néztem. Abbahagytam, most nézem. És új szerelmem van. Nadal... Állati jól játszot... *sóhaj* ilyenkor azért visszamennék egy kicsit ütögetni. Megjön a kedvem.

Csók a családnak,
Sora

UI: a héten csak két dolog fog éltetni. Az egyik hogy pénteken Neked nap. A másik meg, hogy szombaton jön Manóó...reméljük^^ Hiányzik. (azért őt sose cserélném le, holmi Nadal-ra.:) )

UI2: Ez meg...zseniális!



Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr766310097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása