HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Étkezési utalvány

2007.05.02. 23:32 Eltévedt Kacsa

Rájöttem, ha (ennél is) kevesebbet tartózkodnék idehaza, minden bizonnyal éhen halnék. Megfigyeltem ugyanis hogy az itthon elfogyasztott ételmennyiség kétszerese a normálisnak. Ellenben ha vendégségben, táborban, úton, koncerten, buliban, előadáson vagy akárhol máshol vagyok, a normális/ajánlott mennyiségnek körülbelül a felét, rosszabb esetben negyedét produkálom. Lehetséges hogy beválna fogyókúrának esetleg egy egy hetes buli? Majd nyáron kipróbálom. Egyébként az iskola kivételt képez a szabály alól. Ott normálisan eszem. Talán ezzel kompenzálok valamit. Vagy jelzi hogy túl sokat vagyok ott. Tudja a szervezetem hogyha az iskolát, nem itthonnak számítaná, akkor megdöglenék éhen. Finoman meg nőiesen.
De mostantól ezzel se lesz gáz. Ugyanis a reggeli rohanásomban (későn fekszem, elalszom és ezért reggel futkosom a szobám a konyha és a fürdőszoba közti cirka 10 méteres távon) nincs időm kaját csinálni. Rosszabb esetben nem is reggelizem. Persze ebédem nincs befizetve, mert a menza egyre szarabb, én meg spúr, hát inkább éhezem. A dolgok eredménye hogy ha már kopog a szemem, veszek valamit a büfében. Azonban a jelenlegi anyagi helyzetemben, ami mostantól egészen Momentánig(statisztálás, pénz) stabilan stagnálni fog a nullán, nem engedhetem meg magamnak a kiköltekezést. Evés kihúzva a jövő heti teendők listájáról. Már így is épp elég hosszúra duzzadt.
Ma egyébként voltam vásárolni a Cuccy-val. Kölcsönösen el-oltogattuk egymást. Kellemes társaság és jó tudni hogy szeret. Legalább ő.
Most, szokás szerint audnom kéne. Felvázolom inkább címszavakban a jövő heti teendőimet:
Margitszigetvizit, Ikea, Rendrakás, ruhapakolás, ablakpucolás, tanulás(biosz, föci, töri, francia, angol, matek, magyar), cipőnézés, tételezés, fodrász, látogatás.
Majd beszúrom a levegővételt is. Egyébként ezek mind jövő hétre esnek, mert ez a hét már be van táblázva...
Pénteken koncert. Éljen

Csók a családnak,
Sora

UI: 20?? TÁVOLI

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr226310105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.Lethe. 2007.05.03. 19:35:50

egyébként én utállak csak hogy igazad legyen Cuccyval kapcs
süti beállítások módosítása