HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

mert mindig történik valami jó...

2007.04.26. 18:24 Eltévedt Kacsa

Ma pl. találkoztam imádottjaimmal,az ellenőrökkel. Egyébként, csak hogy fényezzem magam, Én Mindig megveszem azt a rohadt bérletet, minden egyes hónapban. Mert kedves vagyok és lusta bliccelni. No de az emberrel időnként megesik hogy otthonhagyja a kis pénztárcáját. Én balga pedig az összes iratomat abban tárolom. No, de csak hogy újra elővegyem kedvenc témámat. Ilyen esetekben Murphy Mindig lesújt rám. Most is ott figyeltek UPK-nál legkedvesebb barátaim, az ellenőrök. Naná, hogy Lucmuc még el tudott surranni mellettük(akinél egyébként volt bérlet) én azonban ott ragadtam. Elővettem a Bambi tekintetet és próbáltam őket meggyőzni hogy én bizony valóban otthonhagytam a bérletet. Beszélgetőtársam rögtön odahívta a kispajtását hogy ugyanmár, segítsen neki. Értelmiségi emberünk(valami undorító, ocsmány 50ft-os nyakkendővel a nyakán) azzal kezdte hogy olyan hévvel üdvözölt, hogy azzal a lendülettel le is köpött majdnem. Nem szóltam semmit. elkezdett velem szívózni hogy biztos van nálam valami igazolvány, mert ő nem hiszi el hogy mindenemet egyben tartom. Mondtam, hogy sajnos sose tanulok a hibámból, de Tényleg otthonhagytam. A kis csalafinta következő mondata:
Ő: És a kisasszony hány éves?
É: Tizenöt - vágtam rá kapásból. Kis megelepett fej, majd jött a frappáns válasz
Ő: No és mikor született? - komolyan azt hiszi hogy 2007-ből nem tudok kivonni, 15-öt?
É: kilencvenegy tizenkettő tizenhat - micsoda logika, valóban akkor születtem
Ő: És mindig ez a duma hogy otthonhagyta? - háhá...gondoltam tőrbe akar csalni
É: Neeeem, valóban otthonhagytam és nincs nálam igazolvány
Ő: No, de ellenőrző biztosan
É: Sajnos, nincs
Ő: No, nyissa csak ki a táskáját, biztos találunk benne valamit - az én részemről: szemforgatás, szemöldökfelvonás, meg akartam kimélni egy körtől, hátha belátja hogy igazam van...
É: Sajnos ezt nem tehetem... - mert ugyebár ehhez neki semmi joga nincsen. Tudom én, tájékozott vagyok ám. Már csak azért is mert elit gimibe járok. Erre, pajtikám odafordult a másikhoz és hangosan beszélgetni kezdtek a IV. kerületi rendőörsről
Ő: Nagyon hamar ideérnek ám
É: Ó, hát köszönöm, miattam ne fáradjanak. Viszlát, szép napot - és ezzel az erővel fogtam magam és röhögve kivonultam a metró területéről. Szegényeket néha sjanálom mert tényleg baromi sokan bliccelnek, csak hát én nem. Így feljogosítva éreztem magamat a bunkóságra. Pláne hogy ilyen lekezelően beszéltek velem... Rohadékok... Mindegy. Azért vicces volt. Én meg büszke, merthogy ilyenre még sose volt bátorságom. inkább bediktáltam egy kamu címet. De most... Én nyertem:)

Mostanság azért nem írok egyébként mert az életem unalmas, vagyis nem annyira, csak a köz számára érdekes történetek nincsenek. Nem mintha ez, olyan lenne. De azért megosztottam. Szóval jelenleg a túlélésre játszom (Akárcsak az SZ-reálból:D) és igyekszem kibírni szombatig.

Csók a családnak:

Sora

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr976310108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása