HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

S a sarokban újra ragyog a nap

2007.03.26. 00:06 Eltévedt Kacsa

Ha össze kéne foglalnom a hétvégémet, annyit mondanék hogy Túl Rövid! Még az óraátállítás is ellenünk volt. Dög óra. Miért pont most? Panaszt fogok benyújtani mert ez is elvett egy órát a hétvégéből. A találkozás édes a búcsú meg sós. Mondhatni szomorú. De sajnos el kell válni hogy újra találkozzunk.Bölcs vagyok. (Egyébként igen csábító volt hogy véletlenül lekéssem az összes vonatot ami az elkövetkezendő egy hétben Nové Zámky felé jár, s mindeközben Ő pont egy hétig legyen beteg...Ördögi terv.)

Mostantól egyébként elmondhatom magamról hogy nagykorú barátom van. Ami előnyös, mert ő például(velem ellentétben) legálisan cigizhet, alkoholizálhat, szerencsejátékozhat...(Nem mintha Engem ezek közül Akármelyik is érdekelne...Ugyan!) De tény hogy ha esetleg egyszer annyira megun hogy egy baltát vág a fejembe, akkor kegyetlenül elsújt majd rá a törvény keze. Szomorú. De remélem hogy nem  lesz a közelében balta.Egy logikusabb ember abban reménykedne hogy nem fog megunni. Szerencse hogy a logika csírája sem található meg bennem. Sokáig dolgoztam míg kiírtottam.

S most azt hiszem álomra hajtom a fejem. Bár kétségtelenül nem lesz olyan édes álom mint a tegnap esti. De hátha találkozunk. Mármint éjszaka. Elvégre azt képzelgek álmomba amit vagy akit akarok. Micsoda hatalom. Szinte elborít a tudat hogy én vagyok az Álomvilág ura. Vagy mégsem? Mindenesetre nem akarok önkényuralomra törni. Már csak azért sem mert Önkényúr nem lehetnék. Vagy vannak Önkényasszonyok? Esetleg Önkénylányok? Vagy nincs ilyen szó, s így a helyes kifejezés az lenne simán hogy Diktátornő? Egyáltalán...Milyen szó az hogy Önkény? Modnjátok ki sokszor! Na ugye hogy idióta!Azthiszem pihent vagyok. Megyek bevetem magam a pihepuha dunyha alá, és megpróbálok szépeket álmodni

Csók a családnak,

Sora 

UI: a látogatottságom napról napra(főleg mikor nem voltam itthon) csökkent. Vajon miért? Egyre unalmasabb az életem? No, de azért Boldog Szülinapot Phoebe-nek is, akinek azthiszem ugyanazon a napon van, amikor KisSzivemnek. Szóval Boldogot neki! (mintha olvasná ezt^^ ) höhöhö lol ikszdé(igaz Drágám?)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr356310124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása