HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Pillangó száll a fák felett

2007.03.23. 22:54 Eltévedt Kacsa

Még mielött leállítanák a szervert, én azért írok nektek valamit. A hetemet nem mesélem el mert nagyon hosszú és bonyolult meg tartalmas és jó. Viszont fárasztó.(a fáradtsági fokról annyit hogy ülök és remeg a lábam... Persze ez lehet azért is mert valami csúnya betegségem van, de én inkább az 5-órán-keresztül-állunk-és-kreatívkodunk-ra tippelek. De ki tudja) Szóval hát az a helyzet hogy ma péntek van. Holnap PediG szombat!! Megyek le Manóhoz, vasárnap majd hazatérek aludni, alig várom mert tudomtudomtudom hogy jó lesz. Mint mindig. Most fáradt vagyok és be is vagyok sózva. Lassan nekiállok összepakolni hogy mit kell magammal vinni mert hogy holnap színjátszórol rögtön rohanok oda. Jó hír hogy nem egyeüdl utazom hanem Adával. Az élet szép:)

Legyen nektek is tartalmas hétvégétek! Lássátok a szivárványokat a felhőktöl;)

Csók a családnak,

Sora 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr476310125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása