HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Üdvözöllek a föld felett

2007.03.18. 22:11 Eltévedt Kacsa

Tegnap, bár nem tudom miért, sorsdöntő elhatározásokat tettem, melynek lényege hogy nem leszek továbbra is ennyire kedvtelen hanem igyekszem vidám és pozitív kislány lenni, ahogyan azt a nagy átlag el is várja tőlem. Szóval mostantól peace flower és sunshine.
A szombat meglepően jól telt. Bár a próbe első felében csak a Ritát helyettesítettem.(aki mindeközben a pécsi, helyes rocker fiúkat hajkurászta...Vagy csak stírölte? Tisztázatlan) Ellenben ez idő alatt rádöbbentem hogy elfelejtettem a kicsi katicabogaras táncot, nem tudom megfogni őket az átdobásnál, illetve hogy a kereszt-lábdobás sem annyira megy. Mivé lesz így a világ?
A próba második részébe cha-cha-chaztunk... Ami vicces volt. Nem részletezném, de ha valaki szeretné elképzelni akkor két kép. Első: egy 195 centis gyerekkel táncolok akinek kb annyi mozgáskoordinációja van mint Pinocchio-nak... Azért aranyos volt. Második: egy nálam 5-10 centivel alacsonyabb fiúval táncolok, aki jobban rázza a seggét sejhaját és csipőjét mint én... Igen, vicces volt. Ő egyébként ügyes, minden bizonnyal belőlem hiányoznak a hájrázó gének. Igyekszem pótolni.

Ma pedig, csak hogy kicsit kövessem elhatározásomat, nekiálltam megcsinálni az angol tételeket. Magyarán összeszedni őket a 96 helyről ahová lekörmöltem a részeit. Nem kaptam idegrohamot. Csak majdnem.
A nap további részében Szívek Szállodáját néztem, túrós sütit sütöttem, majd Szivemmel tankoztam...

További hír hogy újra rákattantam a Junkies-ra... Juhúúú. Most, ahogy hallgatom pl. a Mesét, tisztára nyári fílingem lett tőle. Azért az a zárókoncert jó volt.

Holnap pedig iskola. Nem sajnálom. Legalább végre kimozdulhatok. Ellenben angol Tz. Amire nem tanultam mert bennthagytam a könyvem. Jellemző... S ezennel én most eltávozom hajatmosni meg ilyesmi.

Csók a családnak,
Sora

UI:rekordlátogatószám. Amikor utoljára néztem, a mai napi látogatottság 25-nél volt. Felemelő. A kérdés csak hogy miért nem kommenteltek^^
UI2: kéne új szavazás...majd kitalálok egyet holnap.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr1006310128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása