HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Van, amit letagadnék...

2007.03.16. 22:47 Eltévedt Kacsa

You scored as Poison. Your death will be by poison, probably because you are a glutton and are around so many people that it would be easy to get away with it. Several important people in history share your fate.

Poison

 
80%

Suicide

 
67%

Eaten

 
60%

Disappear

 
60%

Stabbed

 
60%

Gunshot

 
40%

Bomb

 
40%

Cut Throat

 
33%

Disease

 
33%

Drowning

 
33%

Accident

 
33%

Suffocated

 
27%

Natural Causes

 
0%

How Will You Die??
created with QuizFarm.com

Jó tudni hogy 80% esély van rá hogy megmérgeznek. Illetve 67% esély arra hogy öngyilkos leszek...Azért ennyire mély, letargikus állapotban még nem vagyok:D Ugyhogy nem kell aggódni(mintha aggódna itt valaki^^) Mindenesetre mostantól figyelek a poharamra. Nehogy megmérgezzetek...

UI: Sokat elárul azért a mai napomról hogy a péntek estémet(!!) azzal töltöm hogy idióta kvízeket töltök ki...LOL.. Ennél mélyebbre remélem már nem süllyedek. Még éa. is aggódik amiatt hogy sehol nem voltam az elmúlt két napban... Súúúlyos. Holnap pedig egyedül leszek itthon színjátszó után egészen hatig. Azthiszem nem jövök haza... Ha van valakinek programötlete, szóljon!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr76310129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Meta 2007.03.20. 15:37:14

Megpróbáltam megcsinálni, de én ehhez nem tudok eléggé angolul, szótárazni meg lusta vok
süti beállítások módosítása