HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

"Süt a nap és kék az égbolt...."

2007.03.10. 14:28 Eltévedt Kacsa

Szombat van. És én ma voltam iskolában. Annak ellenére hogy feltett szándékom volt hogy nem megyek be. Éppen elég volt nekem a csütörtök, péntek, ami nem épp a jókedv jegyében telt el hőn szeretett fostalicskámban... No de sebaj, az élet szép, mert mehettünk iskolába szombaton is. Mondanom sem kell remélem hogy az összes létező dolgozatot a jövő héten fogjuk írni, csak így a rövid hétvége után. Vagy legalábbis bioszból egész biztosan és az nekem bőven sok. Na de visszatérve a mai napra. Bementünk. Szeretném éreztetni hogy miért... Egy föci, amin "Kérdezz!Felelek!"-et játszottunk. Egy magyar, aminek első felében tanultunk valamelyest, majd a második felében felolvastak nekünk. (Fel nem foghatom minek kell felolvasni. Ugyanis van szemem és tudok, sőt mi több, megdöbbentő, de tény hogy tudok is olvasni. Így, ha közölné a kis **** hogy mit is olvassunk el, akkor megtenném otthon. A hatásfoka sokkal jobb lenne ugyanis ha felolvasnak, egy idő után elvesztem a fonalat, elhelyezkedem a padon és alszom egy igen jóízűt. No de sebaj, kell pihenni is) Majd még egy magyar, amin úgyszint felolvastak(véleményem, ld. pár sorral feljebb) Egy kémia, amin a multkori dolgozat megoldásait néztük meg. (Megjegyezném hogy a 2. feladatot tökéletesen megcsináltam, de mivel nem volt kedvem leírni, hanem fejben számoltam ki hogy kétszer négy az nyolc, ezért a megoldásom valószínüleg elfogadhatatlan...Pedig Ezt tényleg nem lestem) Ezek után egy infó, amin a téma "prezentációkészítés póverpojntal* a la ovoda" *a tanár kiejtése szerint... S jött a nap megkoronázása, egy tesi óra. Igen, már belátom hogy volt értelme bemennem és végigszenvednem ezt a 6 órát. Valóban több lettem tőle.
Mert nem az zavar, hogy kedves tanáraim nem akartak megeröltetni(sőt, meg is köszönöm) csak az, hogy ilyen erővel pihenhettem volna itthon is, a kényelmes ágyikómban...

No de sebaj, mert jön a hétvége kellemes része. MANÓval:) Yuppy... Úgy volt hogy 14:17-kor jön, de lekéste a vonatot. Nem is tudom kire emlékeztet^^
Sebaj, addig is hasznossá teszem magam. A lényeg hogy bő két óra múlva itt lesz Szivem...

Nem látod hogy süt a nap és kék az égbolt? Yuhéé...


Csók a családnak, kivánok hasonlóan tartalmasan eltöltött hétvégét nektek is,
Sora

UI: a macska már megint bagzik^^(értsd: tüzel)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr56310136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Meta 2007.03.10. 18:59:37

A mi tanáraink nem zavartatták magukat a szombat ténye miatt... a művtöri tanárt rávettük ugyan, h engedjen már el kicsit korábban, de ez sima pénteken is sikerült már.
süti beállítások módosítása