HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Akár egy győztes hadvezér....

2007.02.25. 22:26 Eltévedt Kacsa

Ma konstatáltam hogy holnap lesz az IDBs-tanáros-tréning. Emiatt aztán a holnapi napom a következőképpen alakul: Végzek fél kettő után öt perccel. Hazarohanok, eszem, kicsit bekapcsoloma gépet, majd rohanok vissza. Háromtól hatig lennt vagyok tréningen. Magyarul mosolygok, igyekszem úgy tenni mintha érdekelne az egész, sőt mi több nem árt ha a kreativitás szikrája is megmutatkozik bennem. Aztán könnyeimet törölgetem hogy milyen jó hogy ennyi kedves és áldozatkész tanárral áldott meg a sors, majd hazazúzok franciát tanulni. Annál is inkább mivel kedden TZ-t írunk és én, szokásomhoz híven egy szót sem voltam képes tanulni a hétvége folyamán. Ahhoz képest hogy ebben a félévben elvileg javítanom kéne... Többek között franciából is... Hát ahhoz képest túlságosan nem erőltetem meg magam tanulás terén. Ezen tehát igyekszem a továbbiakban változtatni.

Ellenben a mai nap, tunyulás jellege ellenére is építő volt. Ugyanis sikerült végre végre megbeszélnem Cuccyval hogy találkozunk. Igen, jönnek a boldogsághormonok:) Megyünk valami kilós boltba, szal jupy. Még kéne valahonnan pénzt is rajzolnom, de sebaj, mi is az nekem, majd megoldom. Az eszme a lényeg hogy rámér. Jó hetem lesz, jó hosszú.
Hétfő: Angol doga, Töri felelés, meg latinból is biztos lesz valami. Du:IDB
Kedd:Francia TZ, Föci felelés, Magyar felelés, Szigeti veszedelem du: Fizikázni kéne...
Szerda: Fizika TZ du: Cuccy:))
Csütörtök: Művtüri TZ du:Dráma^^
Péntek:  ECDL vizsga du: Gyiök
Szóval így fognak tellni napjaim. Ezt azért közlöm így tételesen előre mert nem hiszem hogy fogok irogatni. Egyrészt mert a kutyát se érdekel.(magyarán a fene se olvassa) másrészt valóban unalmas. Harmadrészt meg úgyse fogok ilyeneket leírni.

Csók a családnak,
Sora

UI: Hiányzol Drága Manóm! Nagyonagyonagyonagyon... Hüpp hüpp hüpp barbatrükk...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr136310145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása