HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Sigmund - Lestat (0-1)

2007.02.18. 20:39 Eltévedt Kacsa

Igen igen. Vasárnap este van. Nos, szombaton voltam Szentendrén, többek között a Kovács Margit múzeumban. Remek volt, de tényleg. Érdemes megnézni. Még egy dolog amit ajánlok mindenkinek. Kerámiatárgyakat, szobrokat alkotott. De valami hihetetlen jól. Általában a szobrok testhelyzete nem reális, nem lehetne valójában megcsinálni, vagy csak akrobatáknak, de mégis nagyon kifejező. Egy gondolatot, érzést, állapotot. Egy mozdulattal megmutat. Nagyon jó volt, igazán megérte.
Plusban eddig még nem sűrűn voltam Szentendrén. Talán párszor. Tetszett a város azon része amit láttam. Van valami nagyon jó kisugárzása. Egyszer talán elmegyek megint körbenézni. Pláne hogy maradt egy HÉV jegyem. (Kész rablás a jegy. Békásmegyertől Szentendréig, a diákjegy 201ft...kissé sokallom)

És a hétvége érdekes része:) Igen igen...visszaértem szentendréről valamikor és délután mentem is Manóhoz. A Keletibe úgy értve. Szóval hihetetlenül jó volt ez a hétvége.
Egyszerűen...tényleg hihetetlen. Még amikor találkoztunk eszembe jutott hogy el fog repülni az a 22 óra amit együtt töltünk és hipp-hopp már vasárnap lesz, a többi része pedig mint a jólnevelt sas kap szárnyra. Jól sejtettem. Igen-igen hamar végetért.
De tartalmas volt. Nagyon. van sok közös képünk:) És én pedig nagyon nagyon nagyon fáradt és álmos és kimerült vagyok, és legalább ennyire jókedvű és boldog.
Büszke vagyok magamra. Mert nem azt látom(egyelőre) hogy úristen vége, jajj mi lesz velem. Most per pillanat még örülök neki hogy volt.Próbálom pozitívan szemlélni a világot. Elvégre az emberek nagy részének tized ilyen jó sem volt a hétvégéje. Milyen jogon panaszkodnék én?:) Örülök örülök hogy van Manó. Mi lenne velem nélküled te, életem nagy köve? Igen igen boldog vagyok.

De már most hiányzik...

Megyek lassan magamhoz veszem Lestatot és elmegyek aludni. Csak szépeket álmodhatok:)
Csók a családnak,
Sora


2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr566310148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.Lethe. 2007.02.20. 15:23:06

a szerelemről: http://friedhof.freeblog.hu/archives/2007/02/18/2157450/#comments bocs, muszáj volt, azért veled örülök:))

Manó :) 2007.02.20. 23:13:48

(L) Nagyon szeretlek, kicsim!! (Lestat rlz:))
süti beállítások módosítása