HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Ott vagyunk már?

2007.02.05. 23:34 Eltévedt Kacsa

Szent elhatározásom volt délután hogy tényleg tanulok franciát mert az hasznos meg holnap amúgy is szódoga és javítanom kéne belőle. Restellem bevallani de elaludtam. Annyira kóma voltam hogy végül úgy döntöttem, nem érdemes az asztalnál ülni és úgy tenni mintha ébren lennék. Jobbat tesz fél óra alvás. Így aztán bevackolódtam, Sigmunddal együtt és aludtam egy jót. Elképesztő örömöt tud mostanság nyújtani ha alvással múlathatom az időt. S talán lassacskán annyia alvás függő leszek hogy nem múlatni hanem mulatni fogom vele az időt. Az persze már egy súlyos foka lenne a semmittevésnek.
Egyébként ma, az amúgy kedvenc tanárként jegyzett Glovi, közölte hogy lehet hogy idén már nem ad nekünk több jegyet hanem így lezár minket. Jelentem nekem két karóm van. Rém kellemes élmény lenne utolsó évben megbukni latinból. Azthiszem nekiállok tanulni, hátha meglesz megint az a hármas. Illetve ha tanulok, minden bizonnyal meg lesz... Szegény Glovi. Szar lehet neki hogy ennyire mindenki ívből szarik a latinra. Azért ő szeret minket. Legalábbis ezt állítja. Persze a mai világban ki hisz már a másiknak?^^

Megjegyzés: Érdekes hogy az embernek az ágyban(értsd: alvás elött-.- Csak a félreértések elkerülése végett) és a zuhany alatt jutnak eszébe a leg építőbb jellegű dolgok. Vagy legalábbis nekem biztosan. Tegnap egy órán keresztül forgolódtam kis ágyikómban és próbáltam elaludni, több, vagyis inkább kevesebb sikerrel. Minden féle dolog járt az eszemben. Illetve minden féle ember. nah-.- Leginkább egy ember járt az agyamban és rengeteg dolog.
"Felhők fölött ragyog a nap...ha itt lennél velem"
Snip snip. Hiányzol Szivem...Nagyon. De ha optimisták vagyunk, már csak 11 napot kell nélküled kibírnom. Lehetne rosszabb is. Például ha...nem ismernélek. Najó nem csöpögök...
Jó éjt mindenkinek, álmodjatok szépeket:)
Csók a családnak
Sora

UI: Van töriösszefoglalóm ha valamelyik kedves osztálytársam igényt tartana rá...csak szóljon

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr526310159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása