HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Otthagytuk, de utánunk jött. Most dühös

2007.01.24. 23:20 Eltévedt Kacsa

Voltunk ma színházolni az osztályommal. Jött Teó is, aki egyébként időközben megérkezett osztályunkba, ma már második napja köztünk jár. Nem mutáns, vannak lábai meg keze és beszélni is tud. Kellemes meglepetés volt hogy nem olyan karótnyelt mint mi azt, nagy előitélettel, gondoltuk. (vagyis én biztosan) Ezúton is elnézést kérek, én már csak ilyen fajta vagyok. Ha a Heltai bejön és ajnároz valakit, akkor az -10ről indul.
Szal színház. Találkoztam UPK-nál a Dacival, így élvezhettem a társaságát a metróúton. Egyébként tényleg jót beszélgettünk ahhoz képest hogy nem sűrűn fordul elő ilyesmi.  A Deákon fél hétkor volt találkozó. Fél hét után kb 3-4 perccel elindultunk. Heltai híjján. Nem mondom kinek az ötlete volt mert az árulkodós júdás nem kap piros tojást én pedig most ettem tojásos kenyeret és finom volt. Szal elmentünk a színház elé. De úgy kollektívan az egész osztály. Jó tíz perccel utánunk(Jobb fejszámolók kitalálhatják hogy cirka 10-15 percet késett a megbeszélthez képest) mint a dúvad viharzott el mellettünk a Heltai, be a színházba, mogorva pillantásokkal. Öt perc múlva kijött:
"Menjenek már be, mit álldogálnak kinnt?" Mindezt úgy, mintha én lennék a lábtörlője. Szivesen megkérdeztem volna mégis mi köze van hozzá, hol álldogálok, de végülis visszatartottak.
Her Heltai végig meg volt sértve ránk. A színházban ülve elment elöttünk de azért még odabökte:
"Aki megszólall, holnap osztályfőnöki" Örülök hogy kinézi belőlem, a színházban beszélem meg életem történetét. Rém kedves tőle. Megtisztelő ha bunkónak néznek.
Egyébként a darab eleje rémes volt. A közepe a szünet volt. A vége meg jó. A szereposztás is jó volt egyébként. Kamarás Iván(aki a fél darabban hadart, így akárhogy koncentráltam, nem értettem sokat. A másik felében jól játszott) Varju Kálmán(aki szerintem nem volt túl jó...) meg Börcsök Enikő(aki szerintem kifejezetten Szar volt) ÉÉÉS Eszenyi Enikő. Aki állati jó volt, ezúton is taps taps! Nagyon tetszett.Megnéztem, Alföldi Róbert rendezte. Hmm. Látszott rajta, így utólag. (megjegyzés: a darab többi szinészét azért nem említem mert nem ismertem fel őket helyben és nem jegyeztem meg a nevüket. Cska azokat említettem akiket felismertem)
Szóval ma színházaltunk. Elvégre színház az egész világ!

Szép jó éjszakát:
Sorácska, akinek kicsi szivecskék lebegnek a feje fölött és nem bírja kihagyni a bejegyzéséből hogy csak azért volt jó napja mert állandóan az ő Manójára gondol, akiről kiderült hogy olvassa ezt a blogot, és ez jó, mert ezek szerint érdekli ez a sok marhaság. Szóval (L) :) (L)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr56310168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása